همشهری آنلاین: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 21 جمعه 6 بهمن ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 21 از 15 کیلومتری بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

به گزارش فارس، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌ها، بررسی تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار مرکز و نیز گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، درحال حاضر ترافیک، در محورهای مواصلاتی کشور، به صورت عادی و روان است.

تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر پنج شنبه 5 بهمن ماه تا ساعت 22 جمعه 6 بهمن ماه از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع تریلر و کامیون در محور کرج-چالوس و محور هراز کماکان ممنوع است.

تردد همه کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 21 پنج‌شنبه مورخ 5 بهمن ماه و ساعت 6 تا 21 جمعه 6 بهمن ماه از محور هراز ممنوع است.

‌تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 21 جمعه 6 بهمن ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

‌تردد همه کامیون‌ها بجز حاملین سوختی و فاسدشدنی از ساعت 14 الی 20 پنج‌شنبه 5 بهمن ماه و جمعه 6 بهمن ماه از زاهدان_ زابل و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 21 جمعه 6 بهمن ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 21 از 15 کیلومتری بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

کد خبر 198827
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز